په فریاب ولایت کې د چیک ډیم له ودانیزو چارو څارنه وشوه

org_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸ - ۹:۵۸
picture

1445/10/28

محترم مولوی خال میرزا ذوالفقار رییس شهرسازی و مسکن ولایت فاریاب می‌گوید که تیم تخنیکی این ریاست از جریان کار بند آب (چکدم) در آن ولایت نظارت کرده است.

مولوی ذوالفقار گفت که چکدم مذکور در ولسوالی کوهستان ولایت فاریاب قرارد دارد و 40 درصد کار ساختمانی آن تکمیل شده است که از سوی تیم تخنیکی به منظور معیاری سازی و کیفیت خوب نظارت گردید.

وزارت شهرسازی و مسکن از ساخت و ساز پروژه‌های ملی در سطح کشور نظارت می‌کند تا کار به صورت مسلکی و معیاری انجام یابد.

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

6 months ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۵:۴۱
Background image

سروی ابتدایی جهت ساخت و ساز یک مدرسه در ولایت قندهار انجام یافت

11/11/1445

محترم مولوى عبدالمتين ريیس شهرسازی و مسکن ولایت قندهار می‌گوید که تیم تخنیکی این ریاست به درخواست مقام ولایت قندهار، سروی زمین را برای اعمار یک مدرسه دینی در ولسوالی ژری. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۵:۵۶
Background image

معین وزارت شهرسازی و مسکن با معاون سرمنشی سازمان ملل متحد دیدار کرد

10/11/1445

محترم شیخ مدارعلی کریمی بامیانی معین امورشهری وزارت شهرسازی و مسکن با محترمه خانم رزمری دیکارلو معاون سرمنشی سازمان ملل متحد در امور امنیت و صلح بین المللی و محترم مارکوس. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۳:۵۹
Background image

از شاروالی میدان وردک خواسته شد تا مشکلات حقوقی، املاکی و تصفیه برخی زمین‌ها را حل کند

1445/11/10

وزارت شهرسازی و مسکن از همه شاروالی‌های کشور می‌خواهد که ابتدا مشکلات تصفیه زمین، حقوقی و املاکی در ولایت‌های خود را حل کنند تا پلان‌های تفصیلی و سایر پلان‌ها انجام گیرد.

م. . .

برگشت به اخبار