نشستی درمورد  مشکلات شهری ولایت کنر بر گزارگردید

org_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۲:۵۶
عکس

1445/10/29

محترم  شیخ  مدارعلی کریمی بامیانی  معین امورشهری  وزارت شهرسازی و مسکن  با رئیس فنی و مسلکی ریاست  اداره امور  بخش شاروالیها، نمایندگان  شاروالی ولایت کنر،  نمایندگان ریاست  شهرسازی و مسکن این ولایت ملاقات کرد.

دراین نشست، روی  مشکلات و راه حل، تهیه نمودن پلان و تطبیق آن در شهر اسد اباد  بحث وگفتگو صورت گرفت.

آقای بامیانی به  ادارات  مربوطه  وزارت شهرسازی و مسکن دستور داد ، تا پایان  امروز چهار  شنبه  مشکلات شهری  ولایت کنر را شناساسی نموده سپس گزارش مکمل که درآن راه حل مد نظرگرفته باشد را بر معینیت امور شهری این وزارت شریک نمایند، تا در برنامه آینده گام های موثر و اقدامات لازم  درزمینه  رویدست گرفته شود.

وزارت  شهرسازی و مسکن از تمام شاروالیها می خواهد،  که ابتداء ساحه را تصفیه، کروکی زمین را  انجام داده و همچنان موضوع  اسناد و املاک را مهیا ساخته سپس از وزارت  شهرسازی و مسکن خواهان  تطبیق پلان های  تفصیلی و بهسازی درزمینه شوند.

مسوولان وزارت  شهرسازی و مسکن می گویند که این کارها می تواند برای ساختن  پلانها و عملی نمودن  آن به وزارت شهرسازی و مسکن و شاروالیهای مرتبط درساخت واجرای طرح همکاری نماید و این همکاری ازیکسو راه حل را تسهیل می کند  وازجانب هم در جریان تطبیق کدام  مشکلی  بوجود نخواهد آمد.

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

5 months 4 weeks ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۵:۵۶
Background image

معین وزارت شهرسازی و مسکن با معاون سرمنشی سازمان ملل متحد دیدار کرد

10/11/1445

محترم شیخ مدارعلی کریمی بامیانی معین امورشهری وزارت شهرسازی و مسکن با محترمه خانم رزمری دیکارلو معاون سرمنشی سازمان ملل متحد در امور امنیت و صلح بین المللی و محترم مارکوس. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۳:۵۹
Background image

از شاروالی میدان وردک خواسته شد تا مشکلات حقوقی، املاکی و تصفیه برخی زمین‌ها را حل کند

1445/11/10

وزارت شهرسازی و مسکن از همه شاروالی‌های کشور می‌خواهد که ابتدا مشکلات تصفیه زمین، حقوقی و املاکی در ولایت‌های خود را حل کنند تا پلان‌های تفصیلی و سایر پلان‌ها انجام گیرد.

م. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۰:۴۵
Background image

در ولسوالی‌های مقر و اندر ولایت غزنی پس از این توسعه شهری به طور منظم صورت می‌گیرد

10/11/1445

محترم مولوی بلال متقی رییس شهرسازی و مسکن ولایت غزنی می‌گوید که تلاش دارد که از رشد و انکشاف غیر منظم و غیر پلانی شهری جلوگیری کند.

محترم مولوی بلال متفی گفت که برای. . .

برگشت به اخبار