از ساخت و ساز کلینیک صحی ولسوالی قرقین جوزجان نظارت شد

org_admin
دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷ - ۱۵:۲
PICTURE

1445/10/27

محترم ملا عبدالله فیضان رییس شهرسازی و مسکن ولایت جوزجان می‌گوید که تیم تخنیکی این ریاست از ساخت و ساز کلینیک صحی ولسوالی قرقین آن ولایت نظارت کرده است.

محترم فیضان گفت که این نظارت با اشتراک محترم والی ولایت جوزجان توسط تیم تخنیکی شهرسازی و مسکن انجام شد و به شرکت قراردادی دستورالعمل داده شد تا کار پروژه براساس شرطنامه پیش برود.

تیم‌های تخنیکی وزارت شهرسازی و مسکن از پروژه های ساختمانی در مرکز و ولایات نظارت  می‎‌کند تا کار براساس معیارهای انجنیری و مسلکی تکمیل گردد.

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

6 months ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۵:۴۱
Background image

سروی ابتدایی جهت ساخت و ساز یک مدرسه در ولایت قندهار انجام یافت

11/11/1445

محترم مولوى عبدالمتين ريیس شهرسازی و مسکن ولایت قندهار می‌گوید که تیم تخنیکی این ریاست به درخواست مقام ولایت قندهار، سروی زمین را برای اعمار یک مدرسه دینی در ولسوالی ژری. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۵:۵۶
Background image

معین وزارت شهرسازی و مسکن با معاون سرمنشی سازمان ملل متحد دیدار کرد

10/11/1445

محترم شیخ مدارعلی کریمی بامیانی معین امورشهری وزارت شهرسازی و مسکن با محترمه خانم رزمری دیکارلو معاون سرمنشی سازمان ملل متحد در امور امنیت و صلح بین المللی و محترم مارکوس. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۳:۵۹
Background image

از شاروالی میدان وردک خواسته شد تا مشکلات حقوقی، املاکی و تصفیه برخی زمین‌ها را حل کند

1445/11/10

وزارت شهرسازی و مسکن از همه شاروالی‌های کشور می‌خواهد که ابتدا مشکلات تصفیه زمین، حقوقی و املاکی در ولایت‌های خود را حل کنند تا پلان‌های تفصیلی و سایر پلان‌ها انجام گیرد.

م. . .

برگشت به اخبار