به برخی افراد دستور داده شد که اسناد زمین را بگیرند

org_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۳:۴۰
picture

1445/10/29

سرپرست محترم وزارت شهرسازی و مسکن، شیخ حمدالله نعمانی، با شهروندان در دفتر خود دیدار و در مورد مسایل مربوطه بحث و تبادل نظر کرد.

ابتدا باشندگان منطقه گولای بخش اول خیرخانه کابل در مورد ملکیت خانه ها و آپارتمان های خود و مشکلات موجود در منطقه به اشتراک گذاشتند.

این افراد می خواستند بدانند چگونه می توانند برای آپارتمان های خود سند ملکیت بگیرند و در آینده با مشکل مواجه نشوند.

سرپرست محترم وزارت شهرسازی و مسکن، شیخ حمدالله نعمانی، دستورات لازم را به افرادی که برای گرفتن سند ملکیت آپارتمان های خود مراجعه کرده بودند داد و به آدرسی اشاره کرد که از طریق آن می توانند سند ملکیت را دریافت و سپس به محاکم برای درخواست قباله شرعی ارائه کنند.

سرپرست وزارت شهرسازی و مسکن

6 months ago

ما خود را در برابر خدای خود، ملت مسلمان و کشورمان مسئول می دانیم و وظیفه خود می دانیم برای توسعه شهری، توسعه اقتصادی و اجتماعی و حفظ محیط زیست تلاش کنیم. ما متعهد هستیم و تلاش های خود را برای تبدیل وزارت شهرسازی و اراضی به یک وزارتخانه خدماتی و پاسخگو آغاز کرده ایم که همواره در راستای اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی و ایجاد شفافیت، مشوق ها و فرصت های شغلی در این زمینه تلاش خواهد کرد.

محترم مولوی حمدالله نعمانی
wazir-image-new

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۱۵:۴۱
Background image

سروی ابتدایی جهت ساخت و ساز یک مدرسه در ولایت قندهار انجام یافت

11/11/1445

محترم مولوى عبدالمتين ريیس شهرسازی و مسکن ولایت قندهار می‌گوید که تیم تخنیکی این ریاست به درخواست مقام ولایت قندهار، سروی زمین را برای اعمار یک مدرسه دینی در ولسوالی ژری. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۵:۵۶
Background image

معین وزارت شهرسازی و مسکن با معاون سرمنشی سازمان ملل متحد دیدار کرد

10/11/1445

محترم شیخ مدارعلی کریمی بامیانی معین امورشهری وزارت شهرسازی و مسکن با محترمه خانم رزمری دیکارلو معاون سرمنشی سازمان ملل متحد در امور امنیت و صلح بین المللی و محترم مارکوس. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۳:۵۹
Background image

از شاروالی میدان وردک خواسته شد تا مشکلات حقوقی، املاکی و تصفیه برخی زمین‌ها را حل کند

1445/11/10

وزارت شهرسازی و مسکن از همه شاروالی‌های کشور می‌خواهد که ابتدا مشکلات تصفیه زمین، حقوقی و املاکی در ولایت‌های خود را حل کنند تا پلان‌های تفصیلی و سایر پلان‌ها انجام گیرد.

م. . .

برگشت به اخبار